-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2015. december 6.

Drogériás alapozó ecset

Alicia da Silva alapozó ecset (drogériás alapozó ecset)

Ha alapozó ecset, akkor a legtöbben a Sigma F80-as ecsetére esküsznek, de én elsőre picit drágának találtam, így úgy döntöttem, keresek valami olcsóbb megoldást egy drogériában. Sajnos a boltokban nem túl nagy a kínálat, főleg ha jobb minőséget keresünk.

Szerencsére nekem sikerült a Müllerben rábukkannom egy márkára, ami igen ígéretesnek tűnt. Az Alicia da Silva ecsetei már első pillantásra is igen tetszetősek, itt találtam rá a képen is látható alapozó ecsetre. Nagyon megtetszett mind a külleme, mind az ecset puhasága, így jött is velem haza.

Már elég régen használom, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Az ecset szőrszálai nagyon puhák, nem is csíkoznak, és többszöri mosás után sem hullajtott még szálat. Remek vétel volt, már el sem tudnám képzelni nélküle az alapozást.

Pontozás:
Alicia da Silva alapozó ecset: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése