-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2014. november 18.

Fadobozkák díszítése: avagy, a praktikus karácsonyi ajándék


Praktikus karácsonyi ajándék: díszített fadoboz

Pár évvel ezelőtt rengeteget gondolkodtam, mit is adjak karácsonyra a család női tagjainak. Szerettem volna valami olyasmit adni, amit én készítek, s e mellett még praktikus is. Végül úgy döntöttem, a húgomnak egy tolltartót, az édesanyámnak pedig egy cappuccinos tasakok tárolására alkalmas tartót készítek.



Akrilfesték, hobbiragasztó
 Hozzávalók:

-          fadoboz
-          textil
-          kisolló
-          ecset ( szükség lehet, kisebb nagyobb, laposabb ecsetre is)
-          akrilfesték
-          hobbyragasztó
-          technokol

A tolltartó elkészítése:
A dobozkát kívül belül lefestettem ezüst (metál) akrilfestékkel. Miután megszáradt újra felvittem egy réteget. Az újabb száradást követően, a választott anyagból kivágtam a mintát, majd ragasztóval ráragasztottam a dobozra (lehet hobbyragasztó vagy technokol is).

Cappuccino tárolására a dobozka:
Ezt a dobozkát bézs (matt) színű akrilfestékkel festettem le. Száradás után felvittem egy újabb réteget. Miután ez is megszáradt egy fehér színű (metálos) réteget is felvittem. Ettől szép csilló lett a dobozka felszíne. Majd miután ez a réteg is megszáradt, felragaszthattam a kivágott textildarabkákat.

Fontos hogy mielőtt hozzáfognánk egy újabb réteg felviteléhez, hagyjuk megszáradni az előzőt.

Készítsétek el ti is! Egyrészt nagyon jó móka, másrészt nem lehet vele mellé lőni. Ezek olyan tárgyak, amik a hétköznapjainkban is szem előtt vannak, és ha az ajándékozott rá néz, garantáltan te jutsz majd ez eszébe.

Mindenki eressze szabadjára a fantáziáját, és készítse el a maga verzióját. Remélem tudtam pár ötletet adni. Kellemes karácsonyi készülődést mindenkinek!

xoxo Niki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése