-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2015. december 9.

Kollázs

Kollázs

A kollázs elkészítéséhez szükséges:
  • nagyméretű kartonpapír
  • színes kartonlapok
  • képek
  • hobbiragasztó vagy technokol
  • egyéb dekorációs elem (pl: csipeszek, csillám, csipke, stb.)


Kollázst már többször is készítettem magamnak az évek folyamán, de most valami olyat szerettem volna, ami kifinomultabb, letisztultabb, nem egy nagy összevisszaság, mint amikor csak random módon ragasztgatjuk egymás után a képeket.

Mindenképpen úgy szándékoztam összeállítani a kollázst, hogy a szobám színvilágához is passzoljon, így képeket is így kerestem. Sok újságot átlapoztam, mire úgy határoztam, hogy a fekete-fehér szín fog dominálni a fotókon, de hogy egy kis vidámság is legyen benne, a háttér az legyen színes. Az elején még valami csillám és csipke díszítés is volt a fejemben, de aztán maradtam a minimalistább megoldásnál.

Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Nem túl harsány, viszont mindenképpen feldobja a szoba falát. Ha nektek is megtetszett az öltet, nyugodtan próbálkozzatok, nem fogtok csalódni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése