-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2016. január 28.

Astor Perfect Stay Gel Shine Lip Topper Gloss

Astor Perfect Stay Gel Shine Lip Topper Gloss 

Nem vagyok az a kifejezett szájfény gyűjtögető, de ennek most nem tudtam ellenállni. Már a DM katalógusban megtetszett a termék letisztult csomagolása, így mikor megláttam, hogy a postás még kupont is hozott hozzá (ezért érdemes DM kártyát igényelni), már nem volt min gondolkodni.

Astor Perfect Stay Gel Shine Lip Topper Gloss 

Pozitívum:
  • Az ecset feje nem túl nagy, könnyű vele dolgozni, így akár tükör nélkül is használható.
  • Nem ragacsos.
  • Egy ebédet biztos nem bírna ki, de egy délutáni nassolást nálam túlélt.
  • Pluszban örültem neki, hogy végre ez egy csillámmentes szájfény.

Negatívum:
  • Az illatával és az ízével nem vagyok kibékülve, az valahogy nem tetszik.
  • Hat órát biztos nem bír ki, de olyan szájfény szerintem amúgy sem létezik, szóval ezért a tulajdonságáért én biztos nem vonok le pontot.

Pontozás: 4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése