-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2016. január 28.

LA ROCHE-POSAY HYDREANE LEGERE

LA ROCHE-POSAY HYDREANE LEGERE

Sajnos elég problémás a bőröm, hol zsíros, hol nagyon száraz, hol mindkettő egyszerre. Mivel rengetegen dicsérték a La Roche-Posay termékeket, így úgy gondoltam itt az ideje, hogy én is kipróbáljak egyet közülük. Nézelődtem a hivatalos oldalon és hosszas töprengés után a Hydreane Legere mellett tettem le a voksomat.

Nézzük, mit ígér a termék:
  • Hidratálás érzékeny normál és kombinált bőrtípusra.
  • Egy nappali hidratáló arckrém, amely La Roche-Posay termálvízzel tölti fel az érzékeny arcbőrt, így az napról napra hidratáltabbá és puhábbá válik.
  • Antioxidáns és bőrnyugtató hatású La Roche-Posay termálvízzel gazdagított összetétel. Gazdagon krémes textúrája pakolásként ápolja arcbőrt, amely puhává válik és visszanyeri rugalmasságát.
  • Bőrgyógyászati felügyelet mellett tesztelt. Parabénmentes. (információ: http://www.larocheposay.hu/)

Tapasztalataim:

Pozitívum:
  • Hamar beszívódik és nem hagy ragacsos érzetet maga után, akár egy perc elteltével már lehet rá sminkelni is.
  • Felvitel után a bőr érezhetően puhává válik.

Negatívum:
  • Már lassan kiürül a tubus, de a bőröm állapota semmit sem változott. A rendszeres használattól sem lett puhább vagy hidratáltabb a bőröm, pedig ugye ezt ígéri.

Összességében a húzódó és száraz arcbőrnek amolyan tűzoltásnak tökéletes, hogy legalább felkenés után ne fájjon az ember arca, de hosszútávon én semmi változást nem tapasztaltam. Mivel elég drága termékről van szó, így nem valószínű, hogy újra vásárolom.

Pontozás: 3/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése