-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2015. január 10.

Avon - Hajápoló marokkói argánolajjal: avagy, a termék ami a lelkemnek mindenképpen jót tesz

Avon - hajápoló marokkói argánolajjal


Ha Avon, akkor sminktermék. Legalábbis nálam. Ám néha-néha más Avonos termék is el tud csábítani.  


Mivel rendkívül száraz, és töredezett a hajam, ezért a hajvégápoló nálam elengedhetetlen, ha hajápolásról van szó. Korábban egy lenmagolajos hajvégápolót használtam (Alfaparf 16 ml), amit egyszerűen imádtam, viszont a kiszereléshez képest igen drága volt, így mindenképpen szerettem volna lecserélni egy olcsóbbra.

Mikor a lenmagolajosat elfogyasztottam, nézelődni kezdtem a neten, s akkor bukkantam rá az Avon argánolajos hajvégápolójára (30 ml), amit rengetegen dicsértek. Mivel az akkori katalógusban pont akciós is volt, gondoltam üsse kavics, kipróbálom.

Maga az üveg igen letisztult. Tetszik benne hogy pumpás, nem kell öntögetni, és pontosan látom, még mennyi termék van még benne.

Az illata, elvileg görögdinnyés, mindenesetre nekem így illat alapján, nem igazán jött be. De ugye, nem az a lényeg, hogy milyen az illata, hanem hogy mit tud.

Lehet száraz, és nedves hajon használni. Én nedves hajon szoktam, mivel elvileg akkor könnyebben felszívódik, és jobban hat. A termékből egyet vagy kettőt szoktam pumpálni a kezembe, amit aztán szépen eloszlatok a hajvégeimen. Pozitív, hogy nem hagy ragacsos érzetet maga után.

Már lassan fél éve használom, és még mindig van az üvegben, de már most tudom, hogy köszönöm szépen, nekem ebből egy is bőven elég volt.

A lelkemnek mindenképpen jót tesz, hogy tudom, hogy használok valamit, de pozitív változást - a hajam állapotát érintően - nem igen tapasztaltam. Sőt, használat után, elég hamar elkezdett zsírosodni a hajam.

Szóval ha Avon, akkor még mindig sminktermék.

Értékelés: 2/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése