-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2015. február 25.

Farsangi jelmezhez tiara elkészítése

Farsangi tiara
A képen látható tiara elkészítéséhez a következőkre lesz szükség:
  •           barna kartonlap
  •           szárított moha (lehet egyéb zöld, vagy szürke növény is)
  •           technokol ragasztó
  •           strasszok
  •           tűzőgép
  •           olló

A kartonlapra rajzoljuk fel a képen látható mintát (a méreteket bejelöltem rajta), majd ollóval vágjuk ki. Én három darabot is készítettem, amiket aztán technokollal összeragasztottam.

(Ha erősebb kartonból készíted, elég kevesebb karton is, de nekem így strapabíróbb lett.)



Ha megszáradt, a ragasztóval ragasszuk rá a szárított növényt, majd tetszés szerint a strasszokat.

Farsangi tiara
Hátul tűzőgéppel tűzzük össze a kartont, majd oda is ragasszunk egy kevés szárított növényt.

Íme a végeredmény. Kellemes időtöltést mindenkinek.

Farsangi tiara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése