-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2017. március 12.

Parsa ecsetek a Dm-ből

Parsa ecsetek

Egyik nap bementem a Dm-be, és rögtön megakadt a szemem ezeken a Parsa ecseteken. Azonnal beleszerettem a nyelükbe, végre nem egy snassz fekete szín köszönt vissza. Voltak arcra és szemre való darabok is. Sajnálatomra mintadarabot egyikből sem tettek ki, így nem tudtam megtapogatni vajon mennyire puha a szőrük, de az áruk nagyon kedvező volt, szóval kiválasztottam magamnak egy púderecsetet és egy pirosító ecsetet. Úgy voltam vele, még ha nem is vállnak be, nem lesz egy nagy pénzkidobás.

Hazaérvén azonnal kivettem őket a csomagolásból, és gyorsan ki is próbáltam őket. Szerencsére nagyon finom kis puha a szőrük, és szépen is lehet velük dolgozni. Mióta megvettem az ecseteket már egyszer ki is mostam őket, és csak az egyik eresztett el egy szálat, úgyhogy szerintem ez nem olyan vészes. Az egyetlen negatívum amit fel tudnék hozni, hogy mosáskor eléggé eresztették a színüket, bár engem ez annyira nem zavart. 

Összességében én csak ajánlani tudom ezeket az ecseteket, ennyi pénzért bőven megéri. Ha jól emlékszem limitált darabszámban értékesítik őket, így ha szeretnétek vásárolni belőlük, érdemes minél előbb benézni a Dm-be. 

Parsa Profi púderecset - 899 FT
Parsa Profi arcpirosító ecset - 649 Ft (bronzosításra, kontúrozásra is tökéletes)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése