-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2016. május 30.

Miss Sporty Insta Glow primer

Miss Sporty Insta Glow primer

Rengetegen rajonganak a primerekért, de engem nagyon sokáig egy sem tudott elcsábítani. Aztán a Dm postán küldött nekem egy kis füzetkét, amiben a sminkelési tippek mellett nyolc darab kupon is szerepelt. Az egyik kuponnal pedig féláron hozzá lehetett jutni ehhez a Miss Sporty Insta Glow primerhez. Mivel pont pár nappal előtte néztem egy videót, amiben a vlogger nagyon dícsérte ezt a terméket, úgy voltam vele, én is adok neki egy esélyt, így megvettem.

Miss Sporty Insta Glow primer

Amikor kinyomtam a tubusból, egy rózsaszínű krémet láttam apró csillámokkal. Ettől egy kicsit meg is ijedtem, hogy fog ez rajtam kinézni. Szerencsére miután elkentem az egész arcomon a krémet, csak a csillogás maradt, a rózsaszín árnyalat eltűnt. Sok helyen olvastam, hogy egyeseknél annyira csillogott a krém az arcukon, hogy úgy érezték magukat, mint egy diszkógömb. Én miután felvittem az alapozót a primerre, ilyesmit egyáltalán nem tapasztaltam, bár lehet a végeredmény attól is függ, milyen alapozót használ az ember. Nekem egy enyhe ragyogást adott az arcomnak, pont olyat, amit előzetesen elképzeltem.

Ami engem igazán meggyőzött ebben a termékben, hogy tényleg tartósabbá tette a sminkemet. A pirosító volt, hogy még hat óra múlva is látszódott, pedig máskor addigra simán el szokott tűnni az arcomról. Ráadásul a bőrömet sem szárította ki a krém, szóval összességében egy nagyon jó kis termékről van szó. Most nagy kedvet kaptam hozzá, hogy más márkák primereit is kipróbáljam.

Miss Sporty Insta Glow primer: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése