-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2016. május 23.

Szemsmink Urban Decay Naked2 palettával 1#

Szemsmink Urban Decay Naked2 palettával

A szemsminket az Urban Decay Naked2 palettával készítettem el. Öt színt választottam ki, ezeket szívecskével jelöltem a képen. :)

Szemsmink Urban Decay Naked2 palettával

A szemsmink lépései a következők voltak:

1. lépés: Lealapoztam a mozgó szemhéjamat.
2. lépés: A mélyítővonalba a Buck színt vittem fel egy satírozó ecsetnek a segítségével.
3. lépés: A mozgó szemhéjra a Gunmetal szín került. Ehhez egy lapos ecsetet használtam.
4. lépés: A mozgó szemhéjam külső részére a Creep színt választottam, amit egy satírozó ecsettel vittem fel.  Ezután az előző két színt egy tiszta ecsettel összesatíroztam.
5. lépés: Az alsó szempillatőhöz a Hustle színt vittem fel egy pici lapos ecsettel.
6. lépés: A szemöldökcsontomra a Virgin szín került.
7. lépés: Az alsó vízvonalamat egy fekete szemcerucával húztam ki.
8. lépés: Végül szempillaspirált használtam.

Szemsmink Urban Decay Naked2 palettával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése