-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2015. november 6.

Avonos alapozó ecsetek

Avon alapozó ecsetek

Ma két Avonos alapozó ecsetet szeretnék bemutatni. Bár egyik sem az a klasszikus alapozó ecset, a katalógus nézegetése közben mégis felkeltették az érdeklődésemet.

Avon alapozó ecset

Először a lapos fejű ecsettel kezdem. Ennek a szőrszálai elég sűrűn állnak, ám valamiért mégsem tudja olyan szépen eldolgozni az arcon a terméket és eléggé csíkoz is. Továbbá a szőrszálai sem olyan puhák, így néha úgy érzem, mintha szúrná a bőrömet. Ráadásul valamiért a kép alapján kicsit nagyobbra számítottam, szóval egy sietős reggelen biztos nem nyúlnék utána. Persze ha van időnk, elpepecselhetünk vele. De hogy valami jót is írjak, highlighter felvitelére tökéletes.

Avon alapozó ecset

A Luxe alapozó ecsettel szemben sokkal nagyobb elvárásaim voltak. Már a kép alapján beleszerettem, így már alig vártam, hogy megérkezzen. Mikor kibontottam a csomagot itt is kicsit csalódtam, mert ez is kisebb volt, ráadásul a szőrszálak is elég lazán szétálltak. Nem baj, gondoltam, majd használat közben eldől. Az alapozót elég szépen eloszlatja, nem csíkoz és a szőrszálak is nagyon puhák. Bár azért ezzel az ecsettel is el lehet bíbelődni, ha sietünk valahová, ez sem a legjobb választás. Tetszett, de valahogy ha sminkeltem ritkán akadt a kezembe. Ráadásul már az első mosás után szétesett… Miii??? A ragasztás a nyélnél megadta magát.

Avon alapozó ecset

Így már tényleg temettem az egészet és félre is raktam egy ideig. De aztán pár hét után újra előszedtem, s gondoltam egy nagyot, mi lenne, ha kipróbálnám pirosításhoz? Remek ötlet volt, amiért még most is áldom magam. Lányok, ez a világ legjobb pirosító ecsete!!! Már volt egy pár a birtokomban, de azok mind elbújhatnak e mögött. Talán pont azért működik tökéletesen, mert lazábban állnak a szálai, így még egy élénkebb színű pirosítót is, szépen el tud oszlatni az orcán. Abszolút szerelem. Gyönyörűséges, puha és a pirosításnál tökéletesen dolgozik. 

Pontozás:

Avonos fekete alapozó ecset: 2/5
Avonos Luxe alapozó ecset: 5/5

És megragasztottam e az ecsetet? Nem, de így is imádom! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése