-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2015. november 22.

Maybelline Color Tattoo szemhéjfesték

Maybelline Color Tattoo szemhéjfesték (metallic pomegranate)

Már egy ideje nézegettem a drogériában a Maybelline metallic pomegranate árnyalatát, de az ára mindig elriasztott attól, hogy elhozzam a boltból. Aztán jött a Joy napok, s mivel ekkor fél áron hozzá lehetett jutni, már ment is a kosaramba.

Maybelline Color Tattoo szemhéjfesték (metallic pomegranate)

Maybelline Color Tattoo szemhéjfesték (metallic pomegranate)

Már nagyon kíváncsi voltam, vajon milyen lesz, ugyanis még sohasem használtam gél állagú szemhéjpúdert. A leírás intenzív, tartós színt ígér (24 óra), továbbá, hogy a krémes állaga könnyen eloszlatható. Ám valamiért mindig is tartottam attól, hogy nehéz lesz a termék felvitele, illetve, hogy hamar összecsomósodik a szemhéjamon.

Szerencsére nem így lett, nagyon könnyű vele dolgozni.  Ecsettel is fel lehet vinni a terméket, viszont ujjbeggyel talán még hatásosabb, és intenzívebb az eredmény. A tartósságot illetően, pedig szintén meg vagyok elégedve. A nap végére is megmaradt a szemhéjamon a festék, nem folyt el, nem kopott a szín, és nem is csomósodott össze.

Összességében nagyon megkedveltem ezt a szemhéjfestéket, és ezt az árnyalatot csak ajánlani tudom.
 
Pontozás: 5/5

A termékkel készült sminkről, képeket itt láthattok: 

Maybelline Color Tattoo szemhéjfesték (metallic pomegranate) 
Maybelline Color Tattoo szemhéjfesték (metallic pomegranate)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése