-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2016. március 3.

Hibátlan arcbőr Photoshop nélkül? A Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozójával lehetséges!

Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozó

A JOY magazin februári lapszámához járt egy kis Vichy termékminta, aminek nagyon megörültem. Úgy voltam vele, majd később kipróbálom, így félre is raktam. Már majdnem egy hónap is eltelt, mikor eszembe jutott, hogy amúgy hol is van az a kis meglepetés. Előkotortam és úgy döntöttem, most csak azért is kipróbálom. Persze mikor máskor, mint egy megfázás közepette ( + bad hair day), de ha beválik, legalább feldobom vele a napom. Nézzük, hogy teljesített.

Mit ígér a Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozó? (Bővebb információ itt: vichy.hu)

3D korrekció technológia:
  • azonnal: egységesíti az arcszínt és kisimítja a bőrfelszínt
  • napról napra: segít csökkenteni a bőrhibák láthatóságát
  • magas fedőképesség – maszkhatás nélkül – természetes eredmény
  • SPF 25 – hosszantartó hatás – komfortérzet

Hatékonyság:
  • A készítményben található hatóanyagok az alapozó viselésének teljes ideje alatt kifejtik hatásukat: azeperuline hatóanyag nyugtatja a gyulladt, piros területeket, és gátolja az akné utáni elszineződött hegek kialakulását, a szalicilsav segít a látható bőrhibák visszaszorításában.
  • Az Alliagel™ textúra forradalmi innovációjának köszönhetően a benne található "soft focus" pigment részecskék elfedik a bőrhibákat.
  • Tartósan matt hatást biztosít miközben nem nehezedik rá a bőrre, és természetes hatású sminkelési lehetőséget nyújt.
  • Érzékeny bőrre.
  • Hipoallergén.
  • Paraben-mentes.
  • Nem komedogén.

Élmény:
  • Alkalmazás során a DERMABLEND™  [3D KORREKCIÓ] alapozó könnyű és friss textúrája a bőrrel érintkezve ultravékony, mégis lenyűgözően fedő rétegekben vihető fel. Az alapozó abszolút simulékony, kiegyenlíti és kisimítja a bőrfelszínt, segít elfedni a bőrhibákat, illetve egységesíti a bőrszínt. Magas a fedőképessége, ám ezzel egy időben felettébb könnyű. Maszkhatás nélküli hosszan tartó eredményt biztosít. A pigmentek egybeolvadnak az arcszínnel, lehetővé téve a bőrhibák fedését, valamint az aknéra hajlamos bőrfelszín kiegyenlítését.

Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozó (vaku nélkül, vakuval)

Tapasztalataim

Mivel egy kis termékmintáról van szó, itt aztán tényleg nem lehet arról beszélni, hogy kilónyi mennyiség állt a rendelkezésemre, szóval csalásról szó sem lehetett, több réteget, ha akartam volna, akkor sem tudtam volna felvinni. Ami volt a tasakban, azt a kézfejemre nyomtam. Már elsőre feltűnt, milyen krémes az állaga. Nekem a csokimousse jutott róla eszembe, gyorsan meg is szagoltam, de semmi illata nem volt.  Ez nálam már egy jó pont, viszont az állagától még kicsit tartottam, mert volt már hasonló textúrájú alapozóm, amiben csalódtam. 

Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozó (természetes fényben)

De ahogy mondani szokták, a puding próbája az evés, nincs más hátra, csak fel kell vinni. Én alapozó ecsetet használtam, mostanában mindig azzal dolgozom, most sem akartam ezen változtatni. Körkörös mozdulatokkal eloszlattam a terméket az arcomon, ügyelve rá, hogy mindenhova jusson az alapozóból. A kritikusabb területekre és a szem alatti karikákra még felütögettem az ujjammal egy keveset, úgy használva, mint egy korrektort. 

Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozó (vakus kép)
Ahogy készen lettem, rohantam is ki a fényre, megnézni a végeredményt. Ami azonnal feltűnt, hogy a termékminta színe pont illeszkedik az arcbőröm színéhez (Nude 25). Ennek is nagyon örültem, de annak még jobban, hogy az alapozó tényleg egységesítette a bőrszínemet, eltüntette a piros foltokat, a pattanásokat, sőt még a szem alatti karikákat is.  Szerintem nagyon szépen fed, a matt hatás pedig garantált. Könnyű viselni, egyáltalán nem nehezíti el a bőrt. Hosszútávú hatásáról nem tudok beszámolni, de most nagy kedvet kaptam hozzá, hogy a közeljövőben beszerezzek egy ilyen alapozót, mert a minta alapján, nagyon szupernek tűnik.

Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozó (természetes fényben)

A Vichy facbook oldalán, ahogy néztem, a Dermablend termékcsalád megújult és új megjelenést is kapott. A 3D korrekciós alapozó mellett, kapható még egy fixáló púder, egy korrektor stift és egy korrekciós fluid alapozó is. Ha érdekel titeket, keressetek rá a Vichy weboldalán itt: Dermablend termékek. Az én érdeklődésem már felkeltették.

Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozó (fotó: Vichy facebook)

Illetve ha nektek is van kedvetek kipróbálni Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozóját, akkor szerezzétek be a Cosmopolitan márciusi lapszámát, mert elméletileg van abban is egy termékminta. Azért mondom, hogy elméletileg, mert az enyémben nem volt, pedig a csomagolása sértetlen volt mikor vásároltam, szóval előtte ha tudjátok, nézzétek meg. 

Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozó minta a Joy (fabruár) és Cosmopolitan (március) újságban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése